Od 1. září do10. října 2010 bude z důvodu rekonstrukce tramvajové trati obousměrně přerušen provoz tramvají v úseku Moráň – Albertov:

* linky 18,24,53,55 bude odkloněna přes zastávky Jiráskovo náměstí, Palackého náměstí a Výtoň,
___________________________________________________________________
Z důvodu pokračujících prací na výstavbě Městského okruhu bude do 1. října 2010 obousměrně přerušen provoz tramvají již jen v úseku Prašný most – křižovatka Milady Horákové × U Brusnice
Platí pro linky 1,2,15,18,25,56,57
 
 
 

T3

Nejrozšířenější typ tramvaje ve světě(přes 14 000 vyrobených kusů) od Německa přes Rusko a Uzbekistánu až po Severní Koreu.První prototyp(e.č.6101) byl vyroben v roce 1960 a téhož podzimu byla testovaná v Praze.Do pravidelného provozu byl vůz zařezen
21.června 1961.Druhý prototyp(6102)byl vyroben v roce 1962, téhož roku byl v Praze zařazen do provozu.V 90.letech byly ve většině měst vozy zrekonstruovány na T3M,T3R.PV,T3R.P,a nebo novostavby T3R.PLF nebo T3M2.V dnešní době je provozováno 25 vozů,z toho jsou 3 vozy jako muzejní.

Technické parametry
Délka (bez spřáhel): 14 m
Šířka: 2,5 m
Výška: 3,05 m
Hmotnost prázdného vozu: 16 t
Místa celkem: 100
míst k sezení: 23
míst ke stání: 87
Napájecí napětí: 600 V stejnosměrných; standardní provoz je s normální polaritou (+ v troleji, - v kolejích)
Výkon motorů: 4 x 40 kW
Max. rychlost: 65 km/h